Thursday 15 March 2012

jeles lah aku macam nieh

assalamualaikum ,


eh . kenapa nak jeles ? biasalah . perempuan . mostly jeles je memanjang . tapi , aku . takdek mase la nak jeles pasal orang tu kapel ngan dot dot . hensem siot pakwe die . or nak jeles sebab , perghh . perempuan tu punye kasut . menyala gyla . no no no ! aku tak jeles kat bende bende yang macam uh . yang aku jeles nye sekarang ni . kat akak bilik aku . kenapa mesti kat dia ? kenapa ? huh !


jeles sebab dia ada keta . senang nak bejalan ! huwarghhh . "elleh . orang len un ada kete gak . bukan akak bilik dia ja . asal tak jeles kat orang len ?" . lorh . aku tak jeles kat orang len sebab , akak bilik aku ni je orang yang tedekat . orang len kat jauh . tak kenal pulak tu . watpa nak jeles . ye dakk ? wat lek . sob sob . alangkah bahagianya kalau ada kete . ke sana kemari dengan senang hati . nak g berjimba kat tepi laut dengan kawan selesbian pun senang . halamak ! hihihi *joke je . 


hmm . tia kali aku balik umah . nak g mana mana ngn pamily , bapak aku mesti tanya , aku nak kete ape . cheit ! tanya macam nak belkan jekk . yek yek jek . die cakap nak belikan . daripada sem lepas kot . smpai nak habis sem dua dah ni . bukan takat kete , side mirror kete pun tak nampak batangnya . bila lah bapak aku nak wat suprise kat aku ni . aku mintak kat bapak aku , kalau nak belikan kete , tayah la yang mahal mahal . bazir jek . belikan HONDA CIVIC cukup le . takat nak g belajar jekk kan . hua hua . bapak aku pun pakai CRV jerr . nak belikan anak dia yang la ni HONDA CIVIC ?? huahua . patah ler tulang empat kerat die tu nak bayar hutang . ni haa . dok bapak aku sebok tanya tanya aku nak keta apa . adik aku ble menyampuk pulak , " alah , akak tu . nak belikan keta watpa ? bukan gheti bawak pun . harap lesen ja simpan dalam poket . tapi tak gheti bawak . bazir duet ja dulu amek lesen ." phewwww . kata kata diaa . mentang mentang dia pandai bawak keta dah . sakit pulak hati kita ni ! 


ape komen korang terhadap orang yang ade lesen tapi tak pandai bawak ? ala . aku taw , ramai kan yang macam ni ? tapi mostly permpuan jela . hihi ^^


wassalam . TERIMA KASIH :)