Monday, 9 April 2012

buah naga merah rendahkan kolestrol


korang terlebih kolestrol ? tahu tak korang , buah naga merah amat berkesan untuk sistem penghadaman dan peredaran darah ? 


buah naga merah ni jugak memberikan tindak balas yang memberangsangkan untuk mengurangkan tekanan emosi dan meneutralkan toksin di dalam badan . bukan tu jek tau , buah naga ni jugak boleh mencegah barah usus, selain mencegah kandungan kolestrol yang tinggi dalam darah dan juga membantu mengurangkan kadar lemak dalam badan :)

*aku tak suke pun buah ni . just nak share :) hihi .

1 comment:

Cik Mia Sufira said...

farhana..mia follow sini...hit me back at http://cikmiasufira.blogspot.com/