Saturday 23 June 2012

bontot macam gajah !



tadi aku pegi lepak kat Jusco Aeon tu . yang kat bandar tu . ade la kawan aku ni nak beli barang katanya . nak buat birthday present for her bestfriend kan . tu yang beriya iya sangat nak pergi tu . Kawan aku stop kat satu kedai tu . kedai yang jual macam barang barang hiasan and barang yang boleh dibuat as a gift kan . aku pggil kedai tu , kedai serabut . hehe . 

btw , aku ni bukanlah jenis yang suka benda yang macam all those things yang ada kat kedai tuu kan . aku just belek belek teddy bear je . dah bende tu je pom yang aku minat . hikss . tapi tak beli lah . #tak mampu . so , aku un keluar la tunggu die ni pilih barang . aku bediri kat depan kedai tu . 

by the time aku keluar je . aku dengar dua orang budak kecik and ade sorang remaja lelaki kat situ , mybe abang . budak tu jerit kat dua orang budak perempuan yang kat depan tu . "bontot macam gajah ! " lepastu die boleh mainkan gaya bontot perempuan tu by using his hand ? aku pun macam , 'eerrr , budak kecik zaman sekarang . advance gila' and ade la lagi ayat ayat yang keluar dari mulut budak tu . yang si remaja tu pulak tengok aku menyengih je . ape la . aiyoo .


kecik kecikk dah terdedah dengan perkara sebegitu . then aku pikir , 'biasalah , lelaki . memang macam tu' *saja sedapkan hati . tapi kecik lagi kan . open gila . haishh . terkejut aku . 

pssst , persekitaran memang amat penting bagi budak yang baru nak membesar . so , kalau korang ade adik . didik lah adik korang sebaik mungkin . and jaga pergaulan diorang . :) peace ! 

No comments: