Saturday 19 November 2011

lega dude !

assalamualaikum !


bgun dengan penuh ceria . pagi yang sejuk dan tenang . heeee :)
keceriaan bermula dari semalam . semalam petang yeee . kan before tuh moody && mogok ! HAHA !
semalam . still mogok dherrr . hikhik .


tengah syiok syiok layan tb cite tyme org org lelaki dok sebok tunaikan solat jumaat kat masjid . tetibe mak datang tanya " bas pukul berapa" 'kol 2 jap lagi ade lah kut' "solat pat , siap siap . nak beli barang tak"
aku diam jea . buad ape yang mak suruh . mandi . solat . siap siap .


then abah balik , abah cakap nak g sekali coz nak betulkan kete kesayangan die tuuu . lepas abah && adik adik lunch , kiteorg gerak . adik adik tggl lahh  ape lagi . heee ;) abah turunkan aku && mak kat KP . sepanjang dalam kete , diam je kot masing masing . *still dalam mood mogok .


ujan :)


then masuk je KP , baru a start bual bual ngn mak . upenye mak dah lame gile tak masuk KP , adelah beberape taun , cian makkk :( heee . bawak la die jalan . alahai ~ KP uh besar ciput je -.-' g tok handbag , baju , kasut . && mcm mcm lagi lahhh ! haaaa . habes satu KP uh aku && mak jelajah . dri bawah , smpai atas bumbung . *tipu jee . habes laaaa . mak aku tak beli pe pun . yang beli baju && kasut uh aku jeaaa . HAHA :) best best . sume mak yang pilih ^^ . kalo aku yang pilih , msty makk komplen , kecik la . singgat la . heheee . mak nak coolblog . teringin katenye . okee . beli lahh . sourplum . aku , mcam biasa . choc . ehh . tapi semalam aku choose white kopie . haaa . dapnyeeeewwwww ! lepas uh , beli lah brg brg aku nak balik lenduuuuu T.T . habes banyak gak duet beli barang aku nieh . keh keh .


lepas siap sume , mak cakap lapa , yelah . aku ngan mak tak makan pape dari pagi kann . memey la lapa . then aku g ATM , amek duet . belanje mak kepci . mak nak maka kepci . kami share . cweetnye . :)
lepak lama gila kat kepci . sebab kete abah siap lambat lagi :( kematu muntot ai tw .


lepas abah amek , abah ajak makan lak . aku ngn mak share chcknchop . whoooahhh . gemuk nye aku =.='
hihihi . sejak azali lahh . tapi , ape pun . hppy sangat . sebab , dah baik baik ngn mak ^^ best nye best nye . 2 3 ari lepas tak berani nak tego . sebab mak mcm mudyyy :( hhehe . hepy nyeeeeee .


aku suke kalo kua bedua ngn mak , boleh share banyak cite . kalo ngn ayah , kalo share ckit , kalo die tak suke , terus kene mayah . cedehnyee T.T . sayang makkkkkkkkkkkkk ! muahx muahx . sayang abah jugak ^^ hati riang gembira . dunia bagai aku yang punyaaa . HAHAHA !



tgok ! tembam nyee . makan banyak punye pasal la nieh ! 

No comments: