Monday 21 November 2011

first day new sem dah malang

hati yang membara , perasaan berkecamuk , fikiran buntu , mulut tak berhenti melemparkan kata kata yang dusta semata mata . diri mula lupa sebentar kepadaNYA . perasaan betul betul marah , geram , bengang . ya ALLAH . geramnye perasaan aku . 

aku betul betul sedeyh . betul betul terpana . *apakah ? hurm . 
sedeyhnye bila gambar gambar yang aku sayang hilang . aku tak kesah kalo gamba aku yang aku selalu bersyoksen tu yang hilang . yang tu memang kesah sebab boleyh gedik gedik sorang sorang depan camera enpon yang berpuaka tu lagi dengan pelbagai gaya ala ala ikan duyung terlebih makan . 

yang aku kesah sangat , banyak gambar ex boipren yang aku smpan dok buad kenang kenangan . ahernya hilang begitu saja dek kerenah enon berpuaka inieh ! kejam sungguh enpon nieh . puaka tebing biru betullah . haish . gambar kawan kawan sekolah lama yang hot hot bagai pisang baru lepas goreng . gambar kawan kawan sekolah rendah yang seksi bagai bibir angelina juling . gambar mak ayah yang sweet berpeluk peluk mesra tepi tasik depan kolej dang anum . gambar gambar adik adik yang ray ben tak penah tanggal walau masuk dalam gua sekalipun . gambar gambar akak n abang agkat yang selalu miang miang keladi dengan aku . gambar gambar kazen yang selalu tukaq sepender depan aku . yang penting , himpunan gambar gambar ahmad farhan yang bermacam macam jenis gaya mcm dialah romeo tanah melayu . wuuuu . sedeyh . smpai rasa mcm nak hantuk hantuk kepala dekat loker rumate . sedeyhnya tak terkata . T.T    


gaya mcm nielah aku nanges kat depan library td . tak kesah dah orang lalu lalang nak cakap apa . cakaplah .

kesedihan aku yang melanda diri serupa tsunami melanda pantai . sume ni disebabkan satu alat yang boleyh menghubungkan kite dengan orang tersayang walau pun kite di hujung dunia , orang tersayang dipangkal dunia . 
*ihsan pakcik gugel yang dah tua 

walaupun aku tertarik dengan mende alah kejadah alam yang kecik nieh . akhirnya aku pasrah dan mula membencinya ! disebabkan dia aku marah marah . keji mengeji . frust menonggek sampai tido jatuh katil . disebabkan dia ayah aku tepun aku tak dapat . kawan kawan msg aku tak delivered . sume disebabkan dia . ! gambar gambar hilang disebabkan dia ! marah sungguh aku ! marah marah ! ! . 

smpai sini je kot . rasa nak memejamkan mata buad 10jam . whoah . 
#okbai . 

No comments: