Tuesday 29 November 2011

adakah saya seorang yang sangat sibuk dengan kerja harian ?

saia bizi ? bizi mcm PM ? bizi mcm artis artis yang sekci mekci ? bizi mcm peragawati yang pakai sekert pendek ? alahh . saia lagi bizi dari diorang tw . sampai tak sempat nak datang singgah kat belog sendiri . saia bz tgok tv . memang lah kan . verita kat tv smpai bila pun tak habes . lepas satu , satu cerita kluar . leas satu , satu lagi cerita keluar . cerita cintan cantun . cerita hantu momok takdah badan . cerita power power . cerita masak masak . yang paling best cerita katun woooo ! :)

oke . tipu je . senanye tak sempat nak bermuka buku . bertwitter n so onn sebab laptop adik pecah . =.='
aku pulak tak bawak balik lappy sebab malaih eden . dah la besau . berat pulak tuh =.=' hish . buad sakit bahu jea kalo bawak balik . aku balik rumah bawak berukbend jea . dengan harapan . lappy adik okeyh jea . smpai umah . lepak lepak tolong mak kat dapor , mak pun cakaplah . "lptop adik kw pecah . diorang begaduh smpai sepak sepak lptop bg pecah" ape seyh . baru nak guna T.T . tw la lppy free . kerajaan bagi . bole pulak maen sepak sepak . ingt bola ke ? haish . adik adik . kalo dh name lelaki . memang asek begaduhh je lah korg erh . aku pun meminjam lppy kzen dengan harapan boleh update belog . tapi . mmg lyne mcm siput sedut + lppy dye ta bole bukak BLOGGER.COM =.=' ape punya lppy la oi ! . haish .

oke . jst frgt bout it .

hari sabtu . tolong mak cangkul cangkul rumput tepi umah . mak aih . panehnyoo pagi pagi buta nieh . then aku ingt ingat balik . cian mak tyme dye wat sorang sorang . memang lepak habes . wwwuuuuu . yg adik adik aku . diri 2 minit . duduk 10 minit . lepas tu masuk umah . aku lah yang kene habeskan kerja . harap badan je besau  ape pun ta bole lah adik adik aku nieh .


sekadar gambar hiasan :)

hari ahad . nothing special . just pergi dinner dengan family kat luar . senanye , nak makan kat rumah je couse ade kenduri kat umah pakcik nieh . biasanya , kalo kenduri , dapat berkat . mesti korang tatao . 
macam ni haa


ni satu hidang . kongsi dalam 3 o 4 org yang pergi kenduri tu . 


selalunya akan dapat mcm tu la . so , boleyh la makan satu family kann . tapi dat nyte , dapat satu polystrin . cmne nak share satu family kan . abah pun ajak la dinner kat lua . :) heee . bukan senang tw nak abah ajak makan lua . tgk mood die . makk yang tengah potong kain nak buad baju pun terus siap siap tinggal kain kain die kat ruang tamu -.-'

now , dah ada kat kolej . awwwww :)

No comments: