Friday 2 December 2011

hari ni hari jumaat . hari ni aku mudy .


yea . hari ni hari jumaat kan . :) penghulu bagu segala hari . tapi , di hari yang bertuah nieh , kenapa aku berperasaan sebegini rupa =.='
dah lama ta ade perasaan macam nieh . tak lama aku tak mudy macam nieh . dulu kalo kat rumah boleh la lepaskan geram . kat bear busuk kesayangan dah berapa kali jahit balik bagi elok . kat adik adik yang sentiasa jadi mangse && aku akan cari kesalahan diorang . sampaikan kadang kadang terlepas dekad mak kesayangan hati && jantung T.T . mintak maaf mak .
hari ni perasaan macam tu muncul kembali . tu yang tak tahan . tak kan nak lepas kat rumate yang kenal tak sampai setahun ? tak kan nak lepas kat kakak kakak part four yang baru duduk sebilik selama dua minggu ? tak kan nak lepas kat kucing yang selalu masuk bilik mintak belas kasihan ? sebab sume tak kenal perangai aku lagi . kalo kat rumah . diorang dah tw dah T.T 
mata macam nak mengalirkan air mate sebaldi . 
mulut macam nak menyumpah seranah orang sekeliling .
hati dah membara bara .
perasaan geram ditahan tahan . 
untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tak diingini . aku pun tido . dengan harapan perasaan sebegitu akan lenyap begitu sahaja dari hati yang duka lara nihp . tapi harapan hanya tnggal harapan . bukan lenyap . kurang pun tak . maken bertambah tambah adelah . ni mesti sebab aku tak luahkan . kebiasaanya aku akan menangis . tapi sekarang tak kan nak nges tibe tibe . nanti rumate takot pulak -.-'
siyesly , kenape niehh  hati nieh . tak selese lah T.T 

dengan tak dapat balik rumah sebab aku ada function kat kolej . tapi ramai je yang tak pergi . demmmm . 
dengan malam nieh ade function under OMAC . tapi ramai je yang bercadang undung tengok OMBAK RINDU dan taknak pergi ke function tersebut . demmm . 
kalo aku tw td aku balik je teruihhhhh ! demm demm && demm lagi !

ni sume mesti sebab die . dunia aku dengan kw memang jauh beza . aku cube paham kw , even aku yang sakit hati . tapi kw , lgsung taknak paham aku . asek nak ikot pale batu kw jea . mana boleh tahan ! T.T

demm lah rase mcm nieh . tak suka !! :(

No comments: