Monday 5 December 2011

budak KIUT hilang

yea yea , sape yang hilang tu . sape budak kiut tu ? ciannye . cmne leyh ilang ? tibe tibe tade dalam kete ? padahal pntu driver dh kunci before start jalan . cmne leyh tercicir lak budak kiut tu ?


oke . hari sabtu . bejalan sampai tak engat dunia . dah malam baru nak g KL . && bukan malam . awal pagi . after subuh gerak balik melaka . kawan kawan tido dengan khusyuknya . smpai tak hengat dunia . demm . aku je yg bejage . && driver . berhnti kat R&R nilai . driver nak buang air . aku sakit peyot . aku pun turun la jugakk . nak bgtw membe . membe sume tido mati . aku tinggal phone sebab takot jatuh masuk lubang jamban lak *sebab dah mengalami . whahh . seronoknyee . peyot dah uke . :)


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. kelua je dari toilet -------------------


mak ! mane kete . mane kete . mane kete . kiri kanan . dri toilet jalan smpai ke jalan kua . kete takde . kawan kawan tade . diorg pekene aku kepe . jangan la tinggal aku sorang sorang . phone takde . duet tade T.T
* tyme ni air mate dah betakung . tapi takk mencurah lagi . 


wwuuuu . sedeyhnya kene tinggal . melilau lilau cari orang sebab nak pnjam phone . nak call kawan . kakak tu pun macam nak taknak je bagi pinjam . aku bukan nak amek . nak pinjam je pun :( call kawan . call kawan . kawan cakap otw amek aku . wwwuuuuu . ape punye naseb la kene tinggal sorg sorg kat R&R . aisehmen . 


lame jugak tunggu diorang nak patah balik . sebab diorang dah smpai seremban . naseb bek tak msuk melaka lagik :( sume orang tak pasan . sebab sume tido . driver(PP) pun tak perasan .  after PP kua toilet . masuk kete . then seperti biase die akan lock pintu aku . tapi die boleyh tak perasan kan aku tade kat situ . then terus  blah . tak lame lepas tu . die toleh belakang , die tye EL n farhana , ' mane o'O?' baru kawan kawan bangun . ' ehh . o'o tade ! ' yang si daus , memang aku ade ke , aku ade ke . ape die kesah . tido jee smpai kampus . tak kesah lgsung ! hampeh nye kawan . then diorang patah la balik amek aku .




*lepas aku dijumpai . diorang tido balik =.= daus mmg tak bgun bgun

wwwuuuuu . sedeyh nye sedeyh nye . cuakkk =.=
moral of da story : kalo nak g toilet . bgtw la sape sape . 

No comments: