Tuesday 10 January 2012

ROSEYATI BT MUSHTI

roseyati ? siapakah dia ? she is the QUEEN of my HEART . that woman is my EMAK . banyak gelaran yang kite pgel untuk seorang yang telah melahirkan kita . ibu , mama , umi , mummy , mak . tu sume gelaran untuk seorang yang sangat penting dalam hidup kita . selagi dia masih ada , itulah harta kita . 


&& entri ni sebab . aku rindu gila gila kat mak aku . smpai kadang kadang sehari berkali kali aku tepun . even tade bende nak nak cakap , tepun jugakk . rindu sangat :( selalu je balik . tapi kali ni . sedih sangat . TERKILAN . sebab . balik , tak jumpe mak pun . mak ade meeting kat T6 . mak kate , balik pukul 12tgh . mak suruh aku beli tiket kol 3ptg . dpat la jmpe mak bfore balik sini . but then , hari tu , mak tak dapat balik , sebab meeting tak habes lagi . mak asek tepun je before aku naik bus . :( 


tyme kat dalam bas , aku msg mak ,
  " mak , oo dah naik bas , tpi tak jalan lg".
 " mak mintak maaf sebab tak dapat masak && hantar oo . mak sedih . kalau tahu macam ni lambat . mak tak pergi ".

ya ALLAH , , sentap aku bace msg mak aku . mak aku mintak maaf kat aku . menangess aku dalam bas . tak kesah dah orgtgok ke hape . bersyukurnya aku ya ALLAH dapat seorang mak yang baik macam ni . yang sentiasa menjaga hati anaknya . baru aku terfikir balik , aku tidaklah selalu menjaga hati mak aku . tapi , sejak kebelakangan ni , hubungan aku dengan mak aku bertambah erat . banyak cerita yang selalu dikongsi . hanya kat mak je aku meluahkan segalanya . && now , rasa mcm nak balik rumah . rindu sangat kat mak :( 

No comments: