Thursday 1 December 2011

lebih baik kalau aku tak pernah kenal kau langsung !

di saat awal perkenalan . memang indah . walaupun ak tahu , kw memang sudah berpunya . 
tapi kw layan aku macam lebih daripada seorang kawan . 
setiap hari , akan kw kata ;
rindu awak . sayang awak . 
yea . kata kata lelaki buaya macam kw memang manis . 
aku tahu , kw memang sweet talker . 
di pertengahan perkenalan , gf kw menghubungi aku . 
menanyakan relation kite . 
yea , aku mengaku . kite hanya berkawan . tidak lebih dari itu .
tetapi aku sudah menyayangi kw . lebih dari sayang seorang kawan . 
kw pun penah cakap , kalo kw break ngan die , kw akan datang kat aku kan .
tapi , aku tahu . itu mustahil . aku tw sapa diri aku . 
tak sehebat kw . 
aku sedar . && aku tahu itu . 
lama lama , kte jarang contact . kw mmg tak pernah nak contact aku . 
aku pun diam je lah . 
kw salahkan aku . kw kata aku lah penyebab kw break ngan gf kw .
aku yang salah ? ? kw mmg salahkan aku sepenuhnya . 
kw kata kita kawan baik . kita kawan rapat ?
ape maksud kawan bagi kw ? 
huh . kw memang ta ade perasaan .
after kawan baik aku sndiri cerita , kw try nak tackle die . 
baru aku lupakan kw . aku anggap kite tak pernah kenal . 


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH DALAM HIDUP AKU . EVEN SEKEJAP :)

No comments: